czwartek, 29 maja 2014

U Niemca na przeszpiegach

Byłem wczoraj w Lidlu zobaczyć co i jak. Znalazłem komiks "Angry Birds". Ne zamierzałem tego kupować, ale po przejrzeniu okazało się, że to bardzo ładnie wydany i fajnie narysowany komiksior dla dzieci. A jako że komiksy są właśnie dla dzieci, to kupiłem córce. A potem sam przeczytałem.

Przypomniał mi się "Festiwal Komiksu Historycznego" i batalia starych komiksowych wyg na końcu imprezy. Padło jedno sensowne zdanie: "Proponuję wrzucić komiksy do Biedronek". W odpowiedzi jeden polski wydawca odparł: "Odbieram to jako żart".
No i Niemcy zażartowali.


Nie bierzcie ze mnie przykładu i omijajcie Lidla z daleka. Za to w najbliższą sobotę (31 maja) zapraszam na jarmark radia WNET w Warszawie na Ząbkowskiej. Będę rozdawał autografy na zakupionych egzemplarzach Jana Hardego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz