środa, 1 marca 2017

Nie zapomnijcie posypać głowy popiołem

Był konkurs z nagrodami na blogu! Są nagrody! Oprócz komiksów opatrzonych rysuneczkami będzie też coś ekstra na e-mail.
Teraz ciekawostka: na poniższym zdjęciu jako podkładka do komiksów posłużył plakat mojej wystawy Hipocentrum z 2008 roku. Wystawa miała miejsce w Galerii Białej w Lublinie i tu ciekawostka w ciekawostce: wystąpił tam Konstrukt w swojej którejś tam wersji.



Niestety nie zachowało się zbyt dużo materiałów z Hipocentrum. Tak jakby sama tematyka "zapomnianej pamięci" dotknęła wszystkiego, co dotyczyło wydarzenia.

Teraz na to wpadłem, ale komiksy z Żołnierzami Wyklętymi były naturalną konsekwencją mojej wcześniejszej pracy twórczej.

Tutaj zdjęcia z wystawy: http://biala.art.pl/hipocentrum/

Komiksy będę wysyłał w tym i przyszłym tygodniu osobą, które przesłały adres. 

Pamiętajcie o tych, o których mieliście w ogóle nie wiedzieć.

Posypcie głowy popiołem.

Z Bogiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz