sobota, 7 kwietnia 2012

5012: Projekt B.L.E.R.

Kolejny polski superbohater zawitał do świata Konstruktu. Tym razem jest to Bler Rafała Szłapy... ale czy faktycznie jest to ta sama postać? Zainspirował mnie jasnowłosy Bler w wykonaniu Tomka Kleszcza, transcendencja, psychodelia i różowy kolor. Lubię różowy w komiksach.
Praca powstała na kartce formatu A3. Rysowane flamastrem merki "x" - jeśli jest taka, to wcale nie chodzi o nią.
Przy okazji crossoverów obmyśliłem pewną formułę, którą niebawem się z Wami podzielę. Być może tuż po Wielkanocy.
A z około komiksowych wydarzeń dnia: dostałem dziś e-mail o możliwości wzięcia udziału w projekcie ukazującym kulisy pracy komiksiarza. Dokładniej chodziło o miejsce pracy. 
A ja akurat dzisiaj posprzątałem i już nic nie jest takie jak było.
Wszystko jakoś tak poukładane. Na swoim miejscu.

B.L.E.R. w świecie Konstruktu.
To do następnego wpisu. Być może też z crossoverem. Kto następny? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz