środa, 21 stycznia 2015

Komiksowe kontynuacje i crossovery

Kilka dni temu z drukarni przyjechały komiksy. Tym samym zamknąłem serię o wyklętych superbohaterach. Niektórzy wieścili "jednostrzałówkę"... a tu ukazały się cztery zapowiadane części i do tego ostatnia może namieszać.

Przyznam się, że musiałem narysować wszystko od nowa po tym wydarzeniu. Dlatego komiks jest rysunkowo równy. Nie rozwlekałem pracy, tylko rach-ciach.
Do tego trochę ułożyło mi się w głowie po tygodniu rekolekcji. W zasadzie wszystko odnośnie czwartej części... i paru innych rzeczy.

Jan Hardy #4 (EPAR i Pan Tadeusz na pokładzie)











W sklepie Jana dostępna jest czwarta część komiksu Jan Hardy - Żołnierz Wyklęty, będąca w crossover z drugim zbiorkiem pasków R.O.T.A. XXI. Można też kupić drugie wydanie drugiej części przygód Jana z wcześniej niepublikowaną historią o Gruzie. Krótka opowiastka o głównym wrogu polskiego superbohatera "ideowo" jest połączona z czwartą częścią komiksu. Można powiedzieć, że to rozwinięcie jednego z wątków. Znów crossover...

Od paru dni pojawiają się pytania odnośnie kontynuacji Jana Hardego. Poniżej obrazek z tego, nad czym obecnie pracuję, a co jest bezpośrednio związane z komiksami o Janie.

Komiks w produkcji.

No dobra, to jest komiks o Janie.

Zmieniłem narzędzie na cieńsze. Człowiek uczy się całe życie.
Dlatego zaliczam ten post do kategorii "Jak rysować komiks".

Jutro jadę do Krakowa gadać o kolorach do komiksu. Podziwiam ludzi, którzy potrafią współpracować z kimś przy swoich produkcjach. Trzeba do tego pokory. Niestety z tym ciągle jest u mnie kiepsko...   

...

Aha! ROTA XXI #2 dostępna jest tylko w sklepie Jana! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz