sobota, 2 września 2017

Płoń, Płomyczku! Płoń!

Oj, gorące to było lato! W końcu udało mi się wydać Ognika. Pierwszy tom nowej komiksowej serii o cichociemnych hardybohaterach został wydany w dwóch wersjach okładkowych. Pierwszą narysował Krzysztof Nowak, drugą ja.
Z początku to ja miałem mieć pierwszą wersję. Pomyślałem jednak, że czas oddawać "pierwsze miejsca" innym ilustratorom. Tymczasem ja będę schodził na dalszy plan. Przecież jest cały miliard scenariuszy do napisania! Do tego ktoś musi trzymać porządek w wydarzeniach w uniwersum Jana Hardego, relacjach między bohaterami, całą casoprzestrzenią... Inaczej za kilka lat trzeba będzie robić jakiś Kryzys na Nieskończonych Planetach.

Ognik #1 okładka: Krzysztof Nowak

Ognik #1 okładka: Jakub Kijuc

W Ogniku wystartowały strony klubowe. Można pisać listy, które będzie się czytało z wypiekami na twarzy za jakieś 10-20 lat.


























Komiksy z Ognikiem, Janem Hardy i z całą załogą Konstruktu można zamówić w sklepie Materia Komiks. Jest opcja płacenia jedynie za przesyłkę, ale można trochę się wykosztować i wpłacić sumę z wybranego progu cenowego. Płacąc za pracę i produkcję komiksów wspierasz tworzenie polskiej popkultury.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz