środa, 27 czerwca 2012

4994: Akta Jerycho, cz.1

Postanowiłem zorganizować sobie tak zwane wakacje i zaplanowałem na dwa miesiące dwie krótkie publikacje związane ze światem Konstruktu. Będą to: "Stix: B. W. Ś." i "Akta Jerycho: Projekt Król". Pierwsza pozycja dotyczy komiksu Konstrukt # 5. W tej chwili nie będę o niej pisał, bo był by to spoiler. Druga publikacja to swego rodzaju uzupełnienie wątków z czterech pierwszych cyfrowych Konstruktów. Pamiętacie "Projekt Król" wspomniany w drugiej części cyfrowego komiksu Czarnej Materii? Po lekturze wywiadu z Sebastianem Frąckiewiczem na Kolorowych Zeszytach coś mnie tknęło i dojrzewało aż do tego momentu. Nie zgadzam się z twierdzeniem, że komiks powinien starać się wejść w struktury "sztuki" dla pozyskiwania dotacji. Z różnych powodów. Nie będę ich tutaj opisywał. 
Jednak przypomniało mi to moje przed-komiksowe działania, z których wyrósł Konstrukt. Przypomniały mi się dnie/noce/tygodnie spędzone w pyle i syfie z wiertarką w rękach przy produkcji wirtualnej rzeczywistości zawartej w instalacjach przestrzennych. Pomyślałem "nigdy więcej, ale..." Było tam coś jeszcze.  Gadżety (tazosy?) umieszczone w określonym kontekście i przestrzeni.

Czymś takim, lub czymś podobnym będą "Akta Jerycho". Więcej info niebawem. Tuż po Konstrukt # 5. A ten to już całkiem niedługo, bo 6 lipca. 
Możecie go traktować jako zapowiedź "Akt Jerycho".   
Pozdrówki!      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz