sobota, 4 sierpnia 2012

4983: Planit # 1

Przedstawiam okładkę pierwszej części komiksu Planit. Rysunek powstał już jakiś czas temu, ale zastanawiałem się nad sposobem nakładania koloru. Doszedłem do wniosku, że najlepszy będzie akwarelowo - gwaszowy digital painting. W ten sposób uzyskałem klimat "barowy". Ale taki w starym stylu - z wszędobylskim, unoszącym się w powietrzu dymem papierosowym.
Kiedyś w barach było fajnie. Teraz po prostu nie śmierdzi.

Pub Jeryho (z błędem - wiąże się z tym pewna historia), to miejsce, gdzie spotykają się pracownicy znanej wszystkim, a pomimo tego tajnej;) organizacji Jerycho. Cieniasy chodzą do baru mlecznego K(o)rova.
Przy okazji, czy ktoś jest w stanie odgadnąć ile postaci z okładki wystąpiło już w cyfrowym Konstrukcie? 


Skoro o Konstrukcie mowa, to ruszyła strona ofertowa z opisami wszystkich dotychczas wydanych części. Są tam w zasadzie wszystkie informacje potrzebne do tego, żeby niezdecydowana osoba kupiła, cyfrowe komiksy Czarnej Materii. 
Jeśli ktoś zdecyduje się na otwarcie swojego sklepiku Hydry, to linki będą przenosić właśnie do tej strony - nie do witryny Czarnej Materii.

Już miałem publikować ten wpis i przypomniało mi się o komiksie Opium VI... Dawno temu miałem napisać o Osi Burgmana-Wotta. Nie chce mi się linkować do pierwszych postów z tego bloga, dlatego po prostu przypominam. Bardziej sobie, niż Wam:).

Pozdrówki!

Do zobaczenia w pubie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz