sobota, 30 lipca 2016

Stare-nowe wraca!

Reaktywowałem moje wydawnictwo. 
Przez chwilę miałem wydawać pod szyldem Vera Icon Komiks, ale nie wyszło. Później wszystko miało być oznakowane "H" Jana Hardego... Wydałem tak 3 komiksy.
Ostatecznie, za namową żony, wróciłem do marki, pod szyldem której wydawałem od 2010 roku. 
Na początku była to Czarna Materia, później Materia Komiks.
Zmieniłem nieco logo i jest bomba. Czuję, że jestem na właściwej drodze.

Zapraszam na stronę Materia Komiks














Ciągle bez odpowiedzi pozostaje pytanie: czy powrócą tazosy?
A może już wrócily, ale...

8 komentarzy:

  1. Proponuję jednak wydawać pod logiem "H". Nie dość, że dużo ładniejsze, to jeszcze ma o wiele większą markę od Materii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Markę pewnie tak, ale co by było, jakby Jana kiedyś zabrakło?
      Tak mam dużo mniejsze ograniczenia. Mogę sobie robić co chcę.

      Usuń
  2. Mam jeszcze pytanie dotyczące zapowiedzianych komiksów. Niektóre z nich mają w sklepie termin wysyłki 40 dni. A inne 60. Naprawdę w ciągu tych dwóch miesięcy ukażą się Ognik 1, Konstrukt 2, Dzieci Boże 1 i Stacja 1? To aż 4 grubsze zeszyty + pewnie jakieś cienkie dodatkowe. Byłoby mega. :)
    Plansza z Ognikiem i drzewem wygląda przepięknie. Po przykładowych planszach widać też świetnie dobrane kolory. Będę kupował wszystkie serie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ognik i Konstrukt są prawie gotowe. Dzieci Boże w sumie też. Stacji sam nie będę robił... No powinno się udać. W sumie to musi się udać.

      Usuń
    2. Co wyjdzie wcześniej, Ognik, czy Konstrukt 2? I mniej więcej kiedy? Bo chciałbym wiedzieć co dołożyć do koszyka na stronie Materii, żeby szybciej doszło. Drugi kupię w kolejnym zamówieniu. :)

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że wszystko razem :). Zalezy jak się dogadam z drukarnią.

      Usuń
  3. A dlaczego w ramach serii Jan Hardy tytuły są poprzekładane? Dzieci Boże 1, potem 3 x Stacja, a dopiero potem Dzieci Boże 2. Ta seria Jan Hardy to taka luźna seria, prawda? Dzieci Boże 1 i 2, to tak naprawdę osobna historia, a Stacja 1-3 też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NO tak. Dosyć luźna. Zresztą to przekładanie będzie wynikało z budowy samej historii. Seria w serii :).

      Usuń