czwartek, 7 lipca 2016

Wielka tajemnica ujawniona!

Szóstego lipca 2016 roku ujawniłem wielką tajemnicę. Dla Ciebie to pewnie nic takiego, ale przez ostatni miesiąc starałem się nigdzie nie zapowiadać i nikogo nie informować o tym, co ostatecznie miało miejsce wczoraj. Wiem, że tak się nie robi. Zazwyczaj wcześniej informuje się o tym, że coś będzie. Wtedy inni czekają (albo i nie) i mają czas przyzwyczaić się do tego, co ma być. Dla mnie była to prawdziwa próba. Zazwyczaj zapowiadam coś, że będzie za miesiąc, a później okazywało się, że było za pół roku, albo i rok. Tak się wszyscy przyzwyczajają, że to coś ma być, że jak już jest to nawet tego nie zauważają.

Nie zmienia to faktu, że jak mówię, że coś będzie to będzie. Lub jest...

Powiem szczerze, że lubię zapowiadać. No a tym razem tego nie zrobiłem. Naprawdę starałem się nikomu nie wygadać. Żebym mógł wyjawić tę TAJEMNICĘ W ODPOWIEDNIM CZASIE!!!! Tajemnica zamyka się w dwóch słowach. które brzmią...

Wydałem Konstrukt! 

W trzech wersjach okładkowych.
Zwykłej, limitowanej (rys. Hubert Czajkowski) i pustookładkowej - do zarysowania przez Ciebie.


Zarysowałem pierwszy "blank cover" nową postacią, którą dodałem wraz z podłączeniem Konstruktu do olbrzymiego corssover "Stacja Konstrukcja". Krzyżowanie serii Materia Komiks rozpocznie się w Janie Hardym - "Stacja Konstrukcja, cz. 1" (tom 3 serii), ale pierwszy Fragment tego totalnego wariactwa można znaleźć w limitowanym komiksie Jan Hardy - "Świat w płomieniach", który wydrukowałem z okazji Dnia Darmowego Komiksu.

Tymczasem z otchłani pozbawionej czasu i przestrzeni wytoczył się mały, kartonowy krążek...
To inna wielka tajemnica... ups, no i prawie się wygadałem.

Zainteresowanych Konstruktem zapraszam tutaj.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz