niedziela, 5 lutego 2017

Konstrukt w twardej oprawie!

Kilka razy dostawałem wiadomości o tym, że Konstrukt powinien być wydany w twardej oprawie i zbiorczo. Powtórzę to, co pisałem już wiele razy w różnych miejscach w sieci: może na emeryturze.
Mało kto jednak wie, że pierwszy (ale taki pierwszy pierwszy) Konstrukt był wydany właśnie w twardej oprawie. Komiks nosi tytuł "KtośTamNiktTam" i był moją pracą dyplomową na zakończenie studium.
Przeczytałem sobie niedawno swoją twórczość sprzed lat. Rysunkowo było słabo (ale są momenty!), za to scenariusz jest całkiem dobry. Patrząc na prowadzenie fabuły i narrację pomyślałem, że zapomniałem o kilku bardzo fajnych trikach, jakie można stosować w komiksach.

Postanowiłem, że kiedyś zrobię prawdziwy Konstrukt w oparciu o "Ktosia".

Jakby nie było mam w domu białego kruka. Nie ma drugiego takiego komiksu na świecie! I ta czarna oprawa! Jest klimat.

Więcej o reaktywowaniu "Ktosia" napiszę na reaktywowanym blogu Jana. Mam już pomysł jak to zrobić i wiem, kto będzie głównym bohaterem "one-shota" o poszukiwaniu źródła zła...

Tymczasem na blogu Jana wrzuciłem -----> notkę o Jaszczurach ze Stali <---- i kilku innych rzeczach. Zapraszam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz