wtorek, 7 lutego 2017

W Radiu Mówią O Zeszytówkach!

W drugim tomie Konstruktu znajduje się dodatkowa, nigdy wcześniej niepublikowana historia, która jest kontynuacją komiksu "Ale W Radiu Nic Nie Mówili. Komiks o Lubelskim Lipcu 1980". 
"AWRNNM" narysowałem do scenariusza Sławka Zajączkowskiego. Na moje rysunki kolory nałożył Jacek Hajnos.
Polubiłem bohaterów wymyślonych przez Sławka i pomyślałem, że dobrze byłoby zastanowić się nad ich dalszymi losami. Tak wymyśliłem, napisałem i zilustrowałem komiks "W Radiu Nie Mówią Nic Ciekawego".
Kasia, którą być może mieliście okazję poznać czytając komiks "AWRNNM" została blogerką i tropi niewyjaśnione zjawiska w Polsce, głównie na terenie województwa lubelskiego... Co dalej? Wiadomo: kłopoty. A jak kłopoty, to musi pojawić się bohater, czyli Jan Hardy!

Jan Hardy w komiksie "W Radiu Nie Mówią Nic Ciekawego", który wchodzi w skład pierwszego papierowego wydania komiksu Konstrukt #2


Historia otworzyła sporo nowych wątków, które będą kontynuowane w kolejnych komiksach z wydawnictwa Materia Komiks. Głównie będą to publikacje wchodzące w skład crossover Stacja Konstrukcja.
Tytuł roboczy kolejnej części to "W Radiu Słychać Tylko Szumy!"

Poniżej szybka mapka dotychczasowego Konstruktu. 

























I na koniec screen najkrótszej na świecie, ale treściwej recenzji ze strony Komiks Dnia. Recenzowany Konstrukt to wersja alternatywną okładką autorstwa Huberta Czajkowskiego. Wszystkie wersje okładkowe są dostępne w sklepie Materia Komiks albo na blogu Jana Hardego.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz