poniedziałek, 16 lipca 2012

4991: Krasnystaw Rulez!

Przedwczoraj (14 lipca 2012) na rynku w Krasnymstawie odbyła się akcja plastyczna pod hasłem „Sztuka jest jednym ze sposobów interpretacji świata” organizowana przez KDK w Krasnymstawie, a której koordynatorem był Stanisław Kliszcz.
Miałem zaszczyt być gościem specjalnym tej imprezy.

Na rynku zostały rozstawione kubiczne formy zbudowane z folii naciągniętej na drewniane ramy. Na tych konstrukcjach każdy z uczestników mógł malować co mu w duszy gra. Mi przypadł jeden kubik, z którym podzieliłem się z moją córką Mają i żoną Gosią.
Powstały „żółte rybki”.









Ale opisana akcja to nie samo tylko malowanie. Wszystkie prace zostały oświetlone i wieczorem służyły jako tło/scenografia dla improwizacji muzycznych Tomasza Gielety, Krzysztofa Grudnia i Grzegorza Stefańczyka. Kto nie był na rynku w Krasnymstawie w okolicach godziny 21 niech żałuje. Prace plastyczne, psychodeliczna muzyka i drzewa.







Świetna impreza, na której udało mi się zgarnąć takie oto fajne pocztówki (dzięki Tomek!). Postanowiłem zbierać gadżety z Krasnegostawu. Póki co mam pocztówki i monetę „6 Krasnych”.

Dziękuję wszystkim za udział, dziękuję organizatorom, bo zabawa była naprawdę przednia. Oby więcej takich akcji. Krasnystaw ma w sobie ogromny potencjał twórczy. Trzeba to rozwijać.
Krasnystaw rulez!
Przy okazji zapraszam na Warsztaty Komiksowe, które będę prowadził w sierpniu w Krasnymstawie. Wkrótce więcej informacji na ten temat!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz